Cine imi va livra produsele comandate?
Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat prin parteneriat cu Colete-Online.ro, acesta cuprinde o serie de mai multi curieri, ei sunt selectati in functie de zona unde urmeaza sa fie livrate in tara.
Exista costuri/riscuri la plata online cu cardul ?
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Plati.Online.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca Plati.Online nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele: domideco
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Cat dureaza livrarea?
Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 24 ore – 72 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare, termenul variaza foarte mult in accea perioada. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.
Cat costa transportul?
Pretul* transportului va fi urmatorul:
• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful este standard, de 25 lei (TVA inclus).
• Pentru comenzi ce depasesc 500 lei transportul este gratuit**.
* Pretul transportului nu creste sau scade in functie de greutatea coletului, decat in cazul in care greutatea coletului depaseste 3 kilograme.
** Gratuitatea se aplica doar coletelor ce nu depasesc 3 kilograme.
Cum urmaresc livrarea?
Dupa ce comanda va fi plasata catre dumneavoastra pe siteul nostru ea va fi procesata mai departe de Colete-Online.ro care genera un cod de urmarire (AWB). Vei primi acest cod pe mail si vei putea sa vezi starea comenzii tale. Daca nu-l primesti in 24 de ore, il poti solicita pe pagina de contact https://domideco.ro/contact/ sau direct la adresa de email: contact@domideco.ro .
De ce nu am primit toate produsele comandate?
Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:
- Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda produsul/produsele sa lipseasca din comanda ta.
- Verifica email-ul de livrare pentru a constata daca nu au fost produse anulate. Atunci cand impachetam comanda ta putem sa observam ca un produs nu este disponibil. Datorita faptului ca nu dorim sa primesti coletul cu intarziere vom livra ce avem pe stoc in acel moment. Produsele lipsa vor fi livrate dupa ce vor fi in stoc. Aceasta situatie este semnalata intr-un mail in care te informam de starea comenzii si iti aratam tot ce nu a fost inclus in prima transa. De asemenea, vei fi contactat telefonic de un reprezentant inainte de a pregati coletul, pentru a primi confirmarea ca doresti livrarea partiala a comenzii.
- O comanda poate fi livrata in mai multe transe si poate ajunge in perioade diferite. Unele produse pot fi in stoc atunci cand faci comanda, altele pot avea la status ”La comanda”. Tu poti opta insa pentru primirea pachetului in etape. Astfel produsele aflate pe stoc vor ajunge in termenul mentionat in timp ce produsele ”La comanda” vor ajunge mai tarziu. In acest caz costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de tine.
- Verifica pachetul in detaliu pentru a te asigura ca produsul lipsa nu este ascuns.
Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la https://domideco.ro/contact/ sau direct la adresa de email: contact@domideco.ro .
Ce fac in cazul in care comanda mea nu ajunge in timpul estimat?
Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.
Cum vor fi livrate produsele care presupun conditii speciale?
Majoritatea produselor noastre presupun conditii speciale de transport acesta va fi infoliat si livrat adecvat cu folie de bule si alti suporti pentru traportul porduselor fragile.
Ce fac daca nu mai doresc un produs ?
Poti solicita returnarea unui produs in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda.
Trebuie sa ne instintezi la adresa de email: contact@domideco.ro sau in formularul de pe site din pagina CONTACT.
Returnarea unui produse cumparat de pe site-ul DOMIDECO.RO se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data achizitiei, respectand urmatoarele conditii:
- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare.
- Produsele nu sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate) ci cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
- Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:
- In cazul in care prezinta semne vizibile de uruzura: este desigilat si/sau folosit.
- Produsul a fost desigilat.
- Nu face parte din categoria produselor returnabile (de regula produsele personalizate cu date sau nume).
Produse care nu fac obiectul returului.
In conformitate cu legea in vigoare, DomiDeco.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi:
Un produs poate fi returnat doar daca ambalajul si produsul expediat sunt intacte, fara zgarieturi, fisuri, decolorari cu substante, etc.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.
Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.
In situatia mentionata mai sus, dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de dumneavoastra.
Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?
Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci te rugam sa ne contactezi de urgenta pe numerele de telefon din sectiunea contact. Produsul va fi returnat impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.
Cum pot anula o comanda?
Daca doresti sa anulezi o comanda, trimite mail la contact@domideco.ro / pagina de Contact de pe site si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.